Friday, March 9, 2007

sure thing

Ναι Βεβαια

Ντειβιντ Αϊβς



Μπιλ- Συγνωμη ειναι πιασμενη, αυτη η θεση ?

Μπετυ- Οριστε?

Μπιλ- Ειναι πιασμενη αυτη η θεση?

Μπετυ- Ναι.

Μπιλ- Ο!Συγνωμη.

Μπετυ- Ναι βεβαια δεν πειραζει.

(Χτυπαει μαλακα ενα κουδουνι)

Μπιλ – Συγνωμη ειναι πιασμενη, αυτη η θεση ?

Μπετυ- Οριστε?

Μπιλ- Ειναι πιασμενη?

Μπετυ- Οχι αλλα περιμενω καποιον που θα φτασει απο στιγμη σε στιγμη.

Μπιλ- Ο! Ευχαριστω παντως.

Μπετυ- Ναι βεβαια.

(Χτυπαει μαλακα ενα κουδουνι)

Μπιλ- Συγνωμη ειναι πιασμενη, αυτη η θεση ?

Μπετυ - Οχι αλλα περιμενω καποιον που θα φτασει πολυ συντομα.

Μπιλ Σας πειραζει να καθισω εδω έως ότου φθασει αυτος η’ αυτη η αυτο?

Μπετυ- (κοιταζει το ρολοι της) η αληθεια ειναι οτι εχουν αργησει αρκετα.

Μπιλ- Ποτε δεν ξερετε ποιον μπορει να αποριπτετε.

Μπετυ- Συγνωμη, παντως δεν λεω καλη η προσπαθεια σας

Μπιλ- Βεβαια.

(Κουδουνι)

Μπιλ- Ειναι πιασμενη, αυτη η θεση ?

Μπετυ – Οχι δεν ειναι πιασμενη.

Μπιλ – Θα σας πειραζε να καθισω?

Μπετυ- Ναι θα με πειραζε.

Μπιλ- Ο!

(Κουδουνι)

Μπιλ- Ειναι πιασμενη, αυτη η καρεκλα ?

Μπετυ- Οχι δεν ειναι πιασμενη.

Μπιλ- Θα σας πειραζε να καθισω?

Μπετυ- Οχι παρακαλω καθιστε

Μπιλ – Ευχαριστω (Καθεται. Εκεινη συνεχιζει να διαβαζει)

Μπετυ- Χμμ -Χμμ

Μπιλ- Πως λενε το βιβλιο που διαβαζετε?

Μπετυ- Απλα θα ηθελα να διαβασω λιγο ησυχα αν δεν σας πειραζει

Μπιλ- Ναι βεβαια

(Κουδουνι)

Μπιλ- Ολες οι αλλες θεσεις φαινεται οτι ειναι πιασμενες/φαινονται να ειναι πιασμενες/ειναι πιασμενες μαλλον

Μπετυ-Χμμ χμ

Μπιλ-Ωραιο μερος για διαβασμα

Μπετυ-Ναι πραγματι

Μπιλ-Πως λενε το βιβλιο που διαβαζετε?

Μπετυ- «Ο ήχος και η οργή»

Μπιλ – Ο! Του Χεμινγουει.

(Κουδουνι)

Μπιλ- Πως λενε το βιβλιο που διαβαζετε?

Μπετυ-«Ο ήχος και η οργή»

Μπιλ-Ο!Φοκνερ.

Μπετυ-Το εχετε διαβασει?

Μπιλ-Η αληθεια ειναι πως οχι δεν το χω διαβασει, αλλα εχω ακουσει πολλα γι αυτο λενε οτι ειναι εξαιρετικο.

Μπετυ- ειναι εξαιρετικο.

Μπιλ – ναι ετσι ακουω (παυση) γκαρσον?

(Κουδουνι)

Μπιλ- Πως λενε το βιβλιο που διαβαζετε?

Μπετυ-«Ο ήχος και η οργή»

Μπιλ- Ο!Φοκνερ.

Μπετυ- Το εχετε διαβασει?

Μπιλ – Μπα, εγω ειμαι λατρης του Μετς

(Κουδουνι)

Μπετυ- Το εχετε διαβασει?

Μπιλ-Ναι το ειχα διαβασει στο κολεγιο.

Μπετυ- Σε ποιο κολεγιο ησασταν?

Μπιλ-Πηγα στο κολεγιο Οραλ Ρομπερτς.

(Κουδουνι)

Μπετυ- Σε ποιο κολεγιο ησασταν?

Μπιλ-Ψεματα σας ειπα.Η αληθεια ειναι οτι δεν πηγα στο κολεγιο.Εμενα απλα μου αρεσει η διασκεδαση.

(Κουδουνι)

Μπετυ- Σε ποιο κολεγιο ησασταν?

Μπιλ-Χαρβαρντ.

Μπετυ-Σας αρεσει ο Φοκνερ?

Μπιλ-Τον λατρευω.Περασα εναν χειμωνα παλαιοτερα που τον διαβαζα συνεχεια.

Μπετυ –Εγω μολις ξεκινησα να τον διαβαζω.

Μπιλ – Ημουν τοσο ενθουσιασμενος που πηγα και αγορασα οτιδηποτε ειχε γραψει.Μια απο τις πιο εξαιρετικες εμπειριες αναγνωσης που ειχα ποτε, καταλαβαινετε ε? Αυτη η απιστευτη ικανοτητα του να κατανοει την ψυχολογια των χαρακτηρων. Υπεροχη προζα σε καθε σελιδα (σελιδα προς σελιδα),ο βαθυς τροπος που αντιλαμβανεται το μυστηριο του χρονου και της ανθρωπινης υπαρξης.Ολες αυτες οι μυρωδιες της Φυσης...εσεις τι πιστευετε?

Μπετυ-Εγω τον βρισκω αρκετα βαρετο.

(Κουδουνι)

Μπιλ- Πως λενε το βιβλιο που διαβαζετε?

Μπετυ-«Ο ήχος και η οργή»

Μπιλ- Ο!Φοκνερ.

Μπετυ-Σας αρεσει ο Φοκνερ?

Μπιλ-Τον λατρευω

Μπετυ-Ειναι απιστευτος.

Μπιλ- Περασα εναν χειμωνα παλαιοτερα που τον διαβαζα συνεχεια.

Μπετυ- Ημουν τοσο ενθουσιασμενη που πηγα και αγορασα οτιδηποτε ειχε γραψει.

Μπιλ – Αυτη η απιστευτη ικανοτητα του να κατανοει την ψυχολογια των χαρακτηρων.

Μπετυ- Και η προζα του (πραγματικα) ειναι τοσο υπεροχη.

Μπιλ-Και ο τροπος που αντιλαμβανεται το μυστηριο του χρονου.

Μπετυ-και της ανθρωπινης υπαρξης.Δεν το πιστευω οτι καθυστερησα τοσο πολυ ωσπου να τον ανακαλυψω.

Μπιλ-Μην το λες αυτο.Μπορει πριν να μην το εκτιμουσες.

Μπετυ-Ναι αυτο ειναι αληθεια.

Μπιλ-Μπορει να μην ησουν ετοιμη.Αυτα συμβαινουν την καταλληλη στιγμη αλλοιως δεν εχει νοημα.

Μπετυ –Ετσι συνεβη και σε μενα.

Μπιλ – Ολα θελουν τον χρονο τους (μικρη παυση) Α!παρεπιπτοντως με λενε Μπιλ.

Μπετυ-εμενα Μπετυ

Μπιλ-Γεια

Μπετυ-Γεια (μικρη παυση)

Μπιλ-Ναι πιστευω οτι ο Φοκνερ ηταν φοβερη αναγνωστικη εμπειρια

Μπετυ-Ναι (μικρη παυση)

Μπιλ-«Ο ήχος και η οργή» (μικρη παυση)

Μπετυ- (ξαναδιαβαζει το βιβλιο της)

Μπιλ-Γκαρσον ..νεαρε

(Κουδουνι)

Μπιλ- Αυτα συμβαινουν την καταλληλη στιγμη αλλοιως δεν εχει νοημα.

Μπετυ- Ετσι συνεβη και σε μενα

Μπιλ – Ολα θελουν τον χρονο τους. Α!παρεπιπτοντως με λενε Μπιλ.

Μπετυ-Ειμαι η Μπετυ

Μπιλ-Γεια

Μπετυ-Γεια

Μπιλ-Ερχεσαι συχνα εδω?

Μπετυ-Βασικα ηρθα απο το Πακισταν και ειμαι εδω μονο για δυο μερες

Μπιλ- Ο! Απο το Πακισταν

(κουδουνι)

Μπιλ-Α!παρεπιπτοντως με λενε Μπιλ.

Μπετυ-Ειμαι η Μπετυ

Μπιλ-Γεια

Μπετυ-Γεια

Μπιλ- Ερχεσαι συχνα εδω?

Μπετυ –Μια το τοσο.Εσυ?

Μπιλ – Οχι τοσο πολυ πια.Οχι δηλαδη τοσο οσο ερχομουν.Πριν παθω νευρικη κριση /καταπτωση/καταρευση

(κουδουνι)

Μπιλ-Ερχεσαι συχνα εδω?

Μπετυ-Γιατι ρωτας?

Μπιλ- απο απλο ενδιαφερον

Μπετυ-Σε ενδιαφερει πραγματικα η’ μου την πεφτεις?

Μπιλ- Οχι, πραγματικα με ενδιαφερει

Μπετυ-Και γιατι σε ενδιαφερει το αν ερχομαι εδω η’ οχι.

Μπιλ- Απλα ... ετσι σε γνωριζω / Απλα για να επικοινωνησουμε


Μπετυ–

Ισως σε ενδιαφερει αυτη η ψιλοκουβεντουλα, ωσπου να καταφερεις να μου ζητησεις να ερθω στο σπιτι σου για να δουμε κανενα dvd η’ για να ακουσουμε κανενα
σπανιο δισκο του Django Reinhardt, ενω το μονο που πραγματικα θες ειναι να γαμησεις – κατι που σιγουρα δεν ξερεις να κανεις και πολυ καλα- και μετα θα πας στην τουαλετα για να κατουρησεις, θα πας στην κουζινα και να παρεις καμια μπυρα απο το ψυγειο χωρις βεβαια να με ρωτησεις αν θα ηθελα και εγω κατι, και μετα θα ξαπλωσεις διπλα μου, θα μου πεις οτι εχεις μια κοπελα την Στεφανια που σπουδαζει στο Βελγιο ιατρικη και οτι εχετε μια ιδιαιτερη και περιπλοκη σχεση τα τελευταια εφτα χρονια.Και ολα αυτα δεν με ενδιαφερουν καθολου κυριε!


Μπιλ-
Καλα ενταξει

(κουδουνι)

Μπιλ- Ερχεσαι συχνα εδω?

Μπετυ- ναι σχεδον μερα παρα μερα.

Μπιλ-Ερχομαι συχνα δεν θυμαμαι να σ’ εχω ξανα δει

Μπετυ-ε μαλλον θα εχουμε αλλα ωραρια.

Μπιλ- Δεν υπαρχει συγχρονισμος.

Μπετυ-Ναι διαφορετικοι χωροχρονοι.

Μπιλ-Απιστευτο να ζεις στη διπλανη πορτα με καποιον και να μην τυχει να τον γνωρισεις ποτε.

Μπετυ- Ναι το ξερω.

Μπιλ- Ε ετσι ειναι η ζωη στις πολεις.

Μπετυ-Ειναι τρελο.

Μπιλ-Μαλλον προσπερναμε καθε μερα ο ενας τον αλλον.Ισως και ακριβως εξω απο αυτο το μαγαζι.

Μπετυ-Ναι ναι.

Μπιλ-(κοιταει γυρω του) Λοιπον οι σερβιτοροι εδω περα σιγουρα βρισκονται σε αλλο χωροχρονο.Δεν βρισκω κανενα...γκαρσον! (κοιταει πισω) Λοιπον με τι ασχολεισαι? (βλεπει οτι ξαναδιαβαζει το βιβλιο της)

Μπετυ –Οριστε?

Μπιλ – Α τιποτα συγνωμη.

(κουδουνι)

Μπετυ-Μαλλον Θα εχουμε αλλα ωραρια.

Μπιλ- Δεν υπαρχει συγχρονισμος.

Μπετυ-Ναι διαφορετικοι χωροχρονοι.

Μπιλ-Απιστευτο να ζεις στη διπλανη πορτα με καποιον και να μην τυχει να τον γνωρισεις ποτε.

Μπετυ- Ναι το ξερω

Μπιλ- Ε ετσι ειναι η ζωη στις πολεις

Μπετυ-Ειναι τρελο.

Μπιλ-Δεν περιμενατε καποιον πριν μπω ε?

Μπετυ- Η αληθεια ειναι οτι περιμενα.

Μπιλ- α τον φιλο σας?

Μπετυ-περιπου.

Μπιλ- Τι ειδους φιλος ?

Μπετυ-ο συζηγος μου.

Μπιλ – α αχα!

(κουδουνι)

Μπιλ-Δεν περιμενατε καποιον πριν μπω ε?

Μπετυ- Η αληθεια ειναι οτι περιμενα.

Μπιλ- α τον φιλο σας?

Μπετυ-περιπου.

Μπιλ- Τι ειδους φιλος ?

Μπετυ-Εχουμε συναντηση εδω για να χωρισουμε.

Μπιλ- μμμ χμμ

(κουδουνι)

Μπιλ- Τι ειδους φιλος ?

Μπετυ-Η ερωμενη μου/γκομενα μου .Α να την ερχεται!

(κουδουνι)

Μπιλ-Δεν περιμενατε καποιον πριν μπω ε?

Μπετυ-Οχι απλα διαβαζα

Μπιλ-δεν ειναι λιγο δυσαρεστη ενασχοληση,να διαβαζεις μονη σου εδω Παρασκευη βραδυ?

Μπετυ –Νομιζεις?

Μπιλ – Εμ βεβαια τι κανει μονη της Παρασκευη βραδυ μια ομορφη γυναικα σαν και εσενα?

Μπετυ-Προσπαθει να αποφυγει τετοιες ατακες.

Μπιλ-Οχι περιμενε/ μα οχι ακου.

(κουδουνι)

Μπιλ-Δεν περιμενατε καποιον πριν μπω ε?

Μπετυ-Οχι απλα διαβαζα.

Μπιλ-δεν ειναι λιγο δυσαρεστη ενασχοληση,να διαβαζεις μονη σου εδω Παρασκευη βραδυ?

Μπετυ- κατα καποιο τροπο ειναι.

Μπιλ- Συγνωμη κιολας,αλλα τι κανει μονη της Παρασκευη βραδυ μια ομορφη γυναικα σαν και εσενα?

Μπετυ-Ειναι η πρωτη φορα μετα απο πολυ καιρο που ειμαι εξω μονη μου Παρασκευη βραδυ .

Μπιλ-Ο!

Μπετυ-Ξερεις προσφατα χωρισα.

Μπιλ-Ο!

Μπετυ-Ειχα μια μακροχρονια σχεση.

Μπιλ-Ο! Συγνωμη(Μικρη Παυση) Λοιπον αφου το να διαβαζεις μονη σου δεν ειναι και τοσο ευχαριστο/ειναι δυσαρεστη ενασχοληση για Παρασκευη Βραδυ, θα ηθελες να παμε καπου αλλου?

Μπετυ –Οχι...

Μπιλ – Αν καναμε κατι αλλο?

Μπετυ- Οχι ευχαριστω.

Μπιλ- Ουτως η αλλως θα πηγαινα στον κινηματογραφο σε λιγο.

Μπετυ- Μπα δεν νομιζω.

Μπιλ-Ειναι και ευκαιρια να αφησεις λιγο τον Φοκνερ να ξεκουρασει λιγο τη φωνη του απο την αναγνωση αυτων των τεραστιων προτασεων.

Μπετυ-Ευχαριστω παντως.

Μπιλ-ενταξει.

Μπετυ-Με τιμα η προκληση.

Μπιλ – Βεβαια

(κουδουνι)

Μπιλ-Δεν περιμενατε καποιον πριν μπω ε?

Μπετυ-Οχι απλα διαβαζα.

Μπιλ-δεν ειναι λιγο δυσαρεστη ενασχοληση/δεν ειναι και τοσο ευχαριστο

να διαβαζεις μονη σου εδω Παρασκευη βραδυ?

Μπετυ-Φανταζομαι οτι προσπαθω να το αντιμετωπισω ρομαντικα,ξερετε –καπουτσινο,ποιοτικη λογοτεχνια,βροχερη βραδυα....

Μπιλ-Αυτο λειτουργει μονο στο Παρισι.Θα μπορουσαμε να προλαβουμε το τελευταιο αεροπλανο για Παρισι.Να πηγαιναμε στην πλατεια Κονκορντ

να βρισκαμε μια ωραια καφετερια

Μπετυ-Βασικα σημερα δεν μου βρισκονται αρκετα χρηματα για αεροπορικο εισητηριο.

Μπιλ- και εγω δυστυχως εχω το ιδιο προβλημα.

Μπετυ- Η αληθεια ειναι οτι θα πηγαινα στο σινεμα μετα απο αυτο το κεφαλαιο.Θες να ερθεις αφου δεν βρισκεις και τον σερβιτορο?

Μπιλ-Ωραια προταση αλλα...

Μπετυ – Τι η κοπελα σου?

Μπιλ – Βασικα εχω δυο .Η μια ειναι εγκυος και η Στεφανι...

(κουδουνι)

Μπετυ- Η κοπελα σου?

Μπιλ-Οχι δεν εχω κοπελα, εκτος αν εννοεις αυτη την σκυλα που παρατησα χθες.

(κουδουνι)

Μπετυ- Η κοπελα σου?

Μπιλ-Περιπου.Περιπου.

Μπετυ- τι περιπου

Μπιλ- Η μητερα μου

(κουδουνι)

Μπιλ- ξερεις προσφατα χωρισα .

Μπετυ-Ο!

Μπιλ-Ειχα μια μακροχρονια σχεση.

Μπετυ-Ο! Πολυ λυπαμαι.

Μπιλ-Ειναι η πρωτη βραδυα που βγαινω μετα απο παρα πολυ καιρο,η αληθεια ειναι οτι ειμαι λιγο εξω απο τα νερα μου.

Μπετυ –Α! Οποτε δεν μου μιλησες επειδη εισαι περιεργος η’ επειδη εισαι σε καποια πολιτικη παραταξη?

Μπιλ – Οχι ειμαι φανατικος Ρεπουμπλικανος.

(κουδουνι)

Μπιλ – Οχι ειμαι φανατικος δημοκρατικος.

(κουδουνι)

Μπιλ –Να σου πω κατι περι πολιτικης?

(κουδουνι)

Μπιλ –Με θεωρω πολιτη του κοσμου

(κουδουνι)

Μπιλ- Ειμαι αδεσμευτος πολιτικα.

Μπετυ- αυτο ειναι πολυ παρηγορο, και εγω.

Μπιλ- Ψηφιζω τις αποψεις μου

Μπετυ- δεν εχουν σημασια οι ταμπελες

Μπιλ-βεβαια δεν εχουν σημασια οι ταμπελες.Φερ’ ειπειν τι σημασια εχει αν εβγαλα με Β’.

(κουδουνι)

Μπιλ-με Γ’.

(κουδουνι)

Μπιλ-με Δ’ το πανεπιστημιο.Η’ αν ειμαι απο το Πιτσμπουργκ?

(κουδουνι)

Μπιλ-Κλιβελαντ

(κουδουνι)

Μπιλ-Γουετσεστερ Καουντι.

Μπετυ –βεβαια.

Μπιλ –Πιστευω οτι ενας αντρας ειναι αυτο που ειναι.

(κουδουνι)

Μπιλ –Ενα ατομο ειναι αυτο που ειναι.

Μπετυ- Ετσι πιιστευω και εγω.

Μπιλ- Τι και αν θαυμαζω τον Τροτσκι?

(κουδουνι)

Μπιλ- Τι και αν καποτε εκανα ολικη λιποαναροφηση..

(κουδουνι)

Μπιλ-Τι και αν δεν εχω πεος?

(κουδουνι)

Μπιλ- Τι και αν ημουν ενα χρονο σε ειρηνιστικα κινηματα, επραξα συμφωνα με την ιδεολογια μου.

Μπετυ –Βεβαια.

Μπιλ – Δεν μπορουμε να κατατασουμε σε ειδη τους ανθρωπους.

Μπετυ-σιγουρα εισαι σκορπιος.

(πολλα κουδουνια ακουγονται)

Μπετυ- Η αληθεια ειναι οτι θα πηγαινα στο σινεμα μετα απο αυτο το κεφαλαιο.Θες να ερθεις?

Μπιλ-Ωραια ιδεα τι παιζει?

Μπετυ-Μερικες απο τις πρωτες ταινιες του Γουντυ Αλεν

Μπιλ-Ο!

Μπετυ-Δεν σου αρεσει ο Γουντυ Αλεν?

Μπιλ-Βεβαια μου αρεσει ο Γουντυ Αλεν

Μπετυ-Δεν τρελαινεσαι ομως.

Μπιλ-Οι πρωτες του ταινιες μου τη σπανε λιγο.

Μπετυ-Ο!

(κουδουνι)

Μπιλ – ξερεις πηγαινα στο -

Μπετυ-(παραλληλα) Σκεφτομουν-

Μπιλ-Συγνωμη

Μπετυ-Οχι πες

Μπιλ-Πηγα να πω οτι σε λιγο θα πηγαινα στον κινηματογραφο και...

Μπετυ- και εγω

Μπιλ-Στο φεστιβαλ του Γουντι Αλεν?

Μπετυ –ναι εδω διπλα

Μπιλ – Σου αρεσουν οι πρωτες του ταινιες?

Μπετυ- Νομιζω οτι σε οποιον δεν αρεσουν, θα επρεπε να εξοριστει σε αλλο πλανητη.

Μπιλ- Ποσες φορες εχεις δει το Μπανανες?

Μπετυ- Οκτω

Μπιλ- εγω δωδεκα .οποτε ακομη ενδιαφερεσαι? (μεγαλη παυση)

Μπετυ-Σου αρεσει το Εντερμαν κεικ?

Μπιλ-Χθες πηγα να αγορασω ενα στις 2 μετα τα μεσανυχτα.Οταν ησουν παιδι σου αρεσε η παντομιμα?

Μπετυ –Ναι !εσενα σου αρεσουν τα λαχανακια βρυξελων? (παυση)

Μπιλ – Οχι μου φαινονται απαισια

Μπετυ-ειναι απαισια

Μπιλ-Πιστευεις στον γαμο

Μπετυ-Ναι

Μπιλ- και στα παιδια?

Μπετυ- λεω να κανω τρια

Μπετυ- δυο κοριτσια και ενα αγορι

Μπιλ-Χαρβαρντ ,Βασαρ και Μπραουν

Μπιλ-Και θα με αγαπας?

Μπετυ- Ναι

Μπιλ-Και θα με φροντιζεις για παντα?

Μπετυ -Ναι

Μπιλ –Θες ακομη να παμε στον κινηματογραφο?

Μπετυ- Ναι Βεβαια

Μπιλ και Μπετυ (μαζι)- Γκαρσον/νεαρε!

No comments: